Rabu, 23 Jun 2010

AKTIVITI BULAN JULAI

Assalamualaikum! Sudah agak lama juga saya tidak menulis di laman blog ini dek kerana kekangan masa dan hambatan tugas yang tidak putus-putus. Tambahan pula kehilangan laptop menyebabkan ruang masa untuk saya mencoret di ruangan ini amat terbatas. Semua kerja yang melibatkan menaip hanya boleh dilakukan di pejabat sahaja. Namun demikian demi tanggungjawab menyampaikan maklumat terkini daripada Unit Operasi Dakwah dan juga info PEKDIS, sya gagahi juga untuk menulis pada hari ini.

Wahai rakan GPI sekalian, apa khabar? moga semuanya berada dalam kerahmatan Allah dan sentiasa bersemangat untuk berjuang bagi memartabat anak bangsa disamping memperkasa GPI. Untuk pengetahuan semua GPI, kami di UOD dan PEKDIS akan menganjurkan satu program istimewa pada bulan Julai 2010 ini.

Program yang dimaksudkan ialah 'Kursus Tahsin Al-Quran' yang ditawarkan khusus untuk Guru Pendidikan Islam JPN Pahang. Kursus ini akan dijalankan pada 16 - 18 Julai 2010 bertempat di Kompleks Rakan Muda Daerah Maran. Surat makluman serta iklan berkaitan kursus ini telah pun dihantar ke PPD untuk dipanjangkan ke sekolah-sekolah di daerah masing-masing. Jika masih belum menerimanya suka saya menjelaskan disini beberapa perkara berkaitan pelaksanaan kursus tersebut:

Tarikh : 16 - 18 Julai 2010 (Jumaat - Ahad)
Tempat : Kompleks Rakan Muda Daerah Maran.
Pembimbing : Ustaz Lokman bin Isa (Qari Pahang 2010) dan
                     Encik Zulhasyimi bin Hj Mohd Yunus  (Qari  Pahang Tahun 2000, 2002, 2005 dan 2007)
 Yuran Penyertaan : RM65.00 seorang (Bayaran penginapan dan makan)

Kepada yang berminat bolehlah mendapatkan borang penyertaan daripada Penyelia Pendidikan Islam, PPD masing-masing. Tarikh tutup penerimaan borang penyertaan ialah pada 9 Julai 2010. Penyertaan terhad kepada 40 peserta sahaja. Bertindak segera.

Sekian untuk kali ini... bertemu lagi... insyaallah.

HAMIZI



Tiada ulasan:

Catat Ulasan